XXX

TAK NIE

Proszę czekać...

kontakt

Po połączeniu z infolinią proszę wybrać temat rozmowy naciskając:

  • Kolportaż prasy

    Dedykowany dla Klientów prowadzących punkty sprzedaży: Kioski, Salony, Sklepy, inne

  • Prenumerata

    Dedykowany dla Klientów zamawiających prenumeratę prasy papierowej i elektronicznej

  • Oferta dla nowych klientów

    Dedykowany dla zainteresowanych współpracą z Grupą RUCH

  • Usługi pocztowe i kurierskie

    Dedykowany dla Klientów korzystających z usług pocztowych i kurierskich (Paczka w RUCH, Inpost)

  • Rozliczenia księgowe i płatności

    Dedykowany dla Klientów prowadzących punkty sprzedaży: Kioski, Salony, Sklepy, inne

  • Pozostałe

    Wszystkie zgłoszenia, których nie obejmują powyższe tematy (np. dostawy produktów FMCG, czynsze, inne)

Adres do korespondencji w sprawach prenumeraty:

„RUCH” S.A. Prenumerata

ul. Annopol 17A

03-236 Warszawa

Znajdź swój tytuł zobacz wszystkie kategorie

Obsługa klienta:

Informacje:

Ruch wykorzystuje informacje przechowywane w Twoim urządzeniu aby umożliwić bezpieczne zakupy oraz wysoki standard obsługi. Możesz sprawdzić cel oraz sposób zarządzania plikami cookies w Informacji o Cookies.
×
Szanowni Państwo, W nawiązaniu do komunikatu z PKO Banku Polskiego informujemy, że w związku z pracami serwisowymi w systemach Banku, w najbliższą niedzielę, 23.11.2014 r. od godziny 00.00 do godziny 13:00 nie będzie możliwe korzystanie z usługi InterPay (Płacę z iPKO, Płacę z Inteligo) oraz Płacę z IKO. Usługi "Płacę z iPKO","Płacę z Inteligo" oraz "Płacę z IKO" w wyżej wymienionym okresie będą niedostępne. Jednocześnie informujemy, że w nocy 26 listopada 2014 r. w godz. 02:00 - 05:00 będą przeprowadzane planowe prace konserwacyjne w systemie autoryzacyjnym eCard, w związku z tym wystąpi przerwa w dostępie do usług płatności kartami płatniczymi.
×